.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود نرم افزار جدید نت برگ (اندروید)

تمام شهر در دستان شما
با اپلیکیشن نت‌‎برگ تمام پیشنهادات و تخفیف‌های فوق‌العاده‌ی شهر خود را هر کجا به همراه داشته باشید و تخفیف‌های مورد علاقه‌ی خود را به راحتی مشاهده و خریداری نمائید. شما حتی می‌توانید بدون احتیاج به اینترنت، کدهای نت‌برگ‌های خریداری شده‌ی خود را مشاهده و از آن‌ها استفاده نمائید.
نت‌برگ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف و خرید گروهی ایران, روزانه ده‌ها پیشنهاد هیجان‌انگیز با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠% از بهترین تجربیات و تفریحات شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید تنها با چند کلیک این پیشنهادات را خریداری کرده و با دریافت کدهای اختصاصی، از آن‌ها لذت ببرید .پیشنهادات نت‌برگ شامل انواع رستوران‌ها, دوره‌های آموزشی, مراکز تفریحی و ورزشی, مراکز زیبایی بهداشتی و آرایشی, انواع کالا و ده‌ها زمینه‌ی دیگر است و شما می‌توانید تمامی این‌ها را با قیمت‌های باورنکردنی تجربه کنید.
نت برگ در حال حاضر در شهر های تهران, اصفهان, شیراز, مشهد, کرج و مازندران فعال می باشد و به زودی فعالیت خود را در شهر های دیگر نیز آغاز خواهد کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اندروید , نرم افزارهای ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: انلود نرم افزار نت برگ , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار جدید اندروید , دانلود نرم افزار netbarg , دانلود نرم افزار مشاهده تخفیف های شهر ها , دانلود نرم افزار , اندروید , تخفیف های تهران , تخفیف های شهر ها , نت برگ , net barg , :: بازدید از این مطل ,
:: بازدید از این مطلب : 1652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : دو شنبه 21 مهر 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی